Wordt deze e-mail niet volledig weergegeven, bekijk dan hier de online versie

Nieuwsbrief stichtingvazaghana.nl

[aanhef]

Nieuwsbrief 4, december 2012

In de eerste plaats was het voor onze Stichting een geweldig jaar.

Diverse extra donaties hebben we mogen ontvangen, doordat vrienden geen cadeaus vroegen voor hun verjaardag, maar een bijdrage voor VaZaGhana.
Zelf hebben we enkele malen een Rad van Avontuur kunnen organiseren.

In oktober j.l. hebben we op uitnodiging van “De Vrouwen van NU’ te Berkel een presentatie van het project mogen geven. Dit was een leuk succes.

De bijdragen van onze vaste donateurs en de gulle gevers hebben ertoe geleid, dat?????
1: Wij op dit moment voldoende geld op de bankrekening hebben om het 11de klaslokaal te bouwen.
2. Wij op 2 maart 2013 naar Ghana vertrekken.
3. Wij deze keer Gyankama verblijden met 3 obroni’s (witte) Nederlanders in plaats van 2, dus een flinke delegatie.
4. Wij nu in de gelegenheid zijn totaal 165 kilo aan bagage mee te nemen.

Adri (voorzitter) zal in totaal 6 weken gaan om de bouw te begeleiden.
Haar man Bert zal de eerste 2 weken meegaan en in week 4 stapt Martin (penningmeester) in het vliegtuig om Adri nog 2 weken bij te staan.

Onze tickets zijn inmiddels geboekt en een hotelletje is gereserveerd. Wij kijken er allemaal erg naar uit, maar ook onze vrienden in Gyankama zitten vol verwachting op ons te wachten.

Echter een nieuwsbrief is vaak niet zonder een vraag.

Vorig jaar waren wij in de gelegenheid heel veel lesmateriaal aan te schaffen.
Bij het Ministerie zijn we op bezoek geweest om te vragen of zij voor kasten konden zorgen.
Helaas zonder resultaat en de boeken zitten nog steeds in kartonnen dozen.

Wie heeft er nog wat in een “oude sok” om de school te helpen een aantal kasten te laten maken? Ons doel is om 1 kast per lokaal te kunnen realiseren.
Een kast kost ongeveer € 200,00 en wordt gemaakt door de timmerman van het dorp.
Jullie bijdrage zal zeer op prijs worden gesteld.

Voor het bankrekeningnummer hoeven jullie niet naar de website. Deze zal ik voor het gemak gelijk vermelden: rekeningnummer 4224838 ten name van Stichting VaZaGhana. Vermeld dan wel, dat het voor de kasten is.

Wij houden jullie op de hoogte van onze belevenissen en zullen t.z.t. natuurlijk de website opvrolijken met heel veel foto’s.

Wij danken jullie hartelijk voor alle support en wensen jullie gezellige Kerstdagen en een goed 2013 toe.
Hartelijke groet,
Het bestuur.

www.stichtingvazaghana.nl | Om u zelf af te melden, kunt u een e-mail sturen naar info@stichtingvazaghana.nl